MySite Articles

BLOG YANG AKAN MEMBICARAKAN TENTANG PERNIAGAAN INTERNET DAN ISU-ISU SEMASA

 
Google Search
Google
Main sponsor

Get Suggestions For Phrase:

Brought to you by Digital Point Solutions


Changing LINKS here

Mysyed Articles

News
    The Star

    Malay mail
    HMetro
    BBC News
    Utusan Malaysia
    Al-Jazeera
    Berita Harian
Chat room session


Free shoutbox @ ShoutMix
Advertising
Download center
Affilliates


  • 100Percent Malaysian


  • Register, view and get RM50
    Tuesday, April 10, 2007

    salam semua..


    Mungkin apa yang akan saya perkatakan ini tidak pernah didengar oleh anda sebelum ini. Saya yakin sebab saya pun tak pernah dengar sehinggalah saya melayari blog Kak Roshatika dan saya tertengok satu gadget yang agak menarik di iklan kan oleh Advertlets . Tanpa membuang masa saya terus klik di iklan tersebut dan terpampang satu laman website yang agak kehijauan bak mata wang USD camtu la..heheh..gurau je


    Tentunya anda sudah biasa dengan Google adsense dan berbagai-bagai iklan menjana pendapatan yang lain tetapi disini saya ingin memperkenalkan kepada anda satu lagi produk menarik di reka oleh rakyat Malaysia sendiri untuk para bloggers di Malaysia secara khususnya atau dalam bahasa english nya "Malaysia products for Malaysian".Dibangunkan oleh Josh Lim & Associates, syarikat yang berpengalaman dalam bidang marketing dan consultance, ia dibuat dengan cara yang paling efficient untuk mengenal pasti maklumat demographi sesebuah blog dengan mengundi.Selain itu juga ia menyediakan satu paparan iklan yang pelbagai untuk tatapan semua bloggers dan ia amat berkesan sekali untuk menarik para bloggers di seluruh dunia.


    Tanpa membuang masa saya terus mendaftar tanpa membaca term and condition, tujuan iklan ini and asal usul. Mungkin anda fikir saya ni membuat perkara membabi buta namun ternyata tidak sebab pertama ianya FREE, kedua orang Malaysia yang buat halaman ini untuk tolong orang Malaysia, dan ketiga ia tersangatla mudah. Hanya meletakkan gadget poll (mcm kat sebelah tu) sahaja saya dah boleh dapat RM50. Lebih baik daripada Adsense lagi saya rase. Anda tidak akan menyesal ape-ape pon menyertainya.


    Adakah saya menipu?cuba layari laman web Redzuan, Daren, dan Ikwan Nazri untuk bukti yang kukuh.


    Jangan pula fikir tentang duit tapi fikirkan tentang sumbangan kita pada rakyat Malaysia sebagaimana pencipta laman web ini mereka cipta satu laman web yang boleh memberi kesan yang besar dan juga menjana pendapatn dengan nilai Ringgit Malaysia.


    Tanpa saya melalut lebih panjang, disini saya sertakan benefit menyertainya:


    "Signing up with Advertlets has its benefits, for both advertisers and bloggers."


    ADVERTISER


  • get to target the right demographic for their advertising, since we profile each blog individually

  • make their message count

  • associate themselves with Malaysia’s new wave of dynamic personal content publishers
  • demonstrate their relevance by utilizing new tools for communication


  • BLOGGERS


  • make more money through targeted advertising, relevant to their blog readers

  • get to find out more about their own blog readers

  • get access to free website tools to upgrade their blog further

  • monetize what they love doing


  • Sile tengok die punye competitor-comparison
    Disini

    Selamat mendaftar bersama advertlets.


    posted by edi @ 9:45 AM  
    0 Comments:
    Post a Comment
    << Home
     

    Dapatkan up-date terbaru dengan mendaftar diri anda disini

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    About Me


    Previous Post
    Archives
    Blogger links
    Pro blogger
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Subscribe to
    Posts [
    Atom]

    Feed Burner


    Technorati Profile
    iPing-it!
    Google Reader or Homepage
    Add to Technorati Favorites
    SEO Tools

    Reminder

    © 2005 Mysyed Articles Template by Isnaini Dot Com